Xacobeo impide San Canuto en Compostela

Plantactiva
Era de esperar, hace seis años que el Tradicional pasacalles de San Canuto se celebraba sin problemas de ningún tipo. Pero este año da la casualidad de que toca año Xacobeo (compadezco a toda la gente compostelana) y encienden la maquinaria represiva, las calles han de estar limpias y al gusto del "turismo de calidad", aunque más bien al gusto de algunos cromañones que están en la Xunta de Galicia del señor Feijoo. Con la excusa de que "es año Xacobeo y no quieren ¿problemas?" Los unicos que puede haber en un momento dado seran de imagen y que no querran ver manifestaciones en la calle de ningún tipo, como si aquí se atara a los perros con chorizos. Los colectivos y manifestantes varios tener en cuenta que este año se les van a denegar permisos y van a recibir palos, los pobres y mendigos, los artistas decalle que tengan tambien cuidado. Cualquier cosa que no le guste al conselleiro u obispo de turno, o le parezca inadecuado para su año Santo sera censurada, denegada, reprimida.
Ya sabeis como funcionan estas cosas.

Os muestro el texto original de la convocatoria ahora denegada a ultima hora y explicada por los organizadores del evento:


Estas seran as actividades:

14.30: Xantar

16.00: Xogos populares : Campionato de Estornela, Petanca, Trompo...

19.30: Pasarruas canabico (Saida da Carballeira recorrido pola zona vella) TRAEDE OS VOSOS DISFRACES CANUTEIROS!!
Coa estrea mundial de LA CAJA DE TAMBORA!!!

e de volta... FESTA RACHADA!!! (Reggae Music con Selassie SoundSystem ata as 24:00)

Drogas Ceives X.A!



ULTIMA HORA:



PASARRÚAS DENEGADO


Con menos de tres días de antelación a CONCELLEIRA DELEGADA DE SEGURIDADE SOCIAL E CIRCULACION VIAL Marta Álvarez-Santullano Fernández-Trigales denegou o permiso dumha actividade que vinhamos realizando dende fai seis anos, aínda chovendo, tódolos 19 de xaneiro sen nengún tipo de altercado, sen nengún tipo de protestas vecinhais, pero sí con moitos vecinhos agradablemente sorprendidos por un desfile con música, danza, malabares e cores no, tradicionalmente escaso en actividade cultural, mes de xaneiro.


A denegación, sen nengún tipo de explicación na súa versión en papel, tampouco foi explicada cando nos achegamos ata a oficina de tráfico (responsable da autorización) para preguntar o motivo da denegación, de feito a Concelleira non nos quixo recibir aínda cando estivemos esperando a que rematara coas súas xuntanzas. O único que conseguimos foron vagas evasivas dumha das súas axudantes que literalmente comentou: “ya no se dan permisos para estas cosas por la zona vieja, no quieren molestias, ya sabes.... el Xacobeo” pero pola nosa disponibilidade para realiza-lo pasarrúas en calqueira outro sitio parece que “el Xacobeo” afecta tamén ao resto da cidade pois tampouco nos concederon o permiso.


Entón, a capital cultural xacobea que queren acadar é simplemente a base dun par de espectáculos que co seu presuposto poderían promocionar a tódolos artistas emerxentes do noso país. Señores, os cartos non son cultura!!

CONCENTRACIÓN “A Compostela Cultural facémola entre tod@s, non as trabas do concello” NA PRAZA DO TOURAL O MARTES 19 DE XANEIRO DE 2010 ÁS 20:00h.



Xuntanza Antiprohibicionista
http://www.facebook.com/event.php?eid=278477301797&ref=mf